Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sjukling.

Jag har blivit sjuk, jag är jätte förkyld -.- När jag vaknade hade jag ont i halsen och i huvudet, så jag stannade hemma för att kunna gå till skolan i morgon. När jag vaknade runt 12 tiden var jag ännu mer förkyld, så kan ju glömma skolan i morgon. Jag måste bli frisk, ska ju tävla 4 april ;O Inte länge kvar alls och det oroar mig. Men... jag ska bli frisk:)

Jag har kommit fram till att jag och Jocke inte kommer kunna ses så mycket i sommar :S För först är jag i Mallorca sen far jag till Gbg, så pengarna lär ju inte räcka så mycket längre, inte mina iallafall.
Jag satt och kollade runt på klädsidor idag, riktigt trevligt :) Jag tycker http://www.bubbleroom.se/ har sjukt snygga kläder.

Som jag skrev tidigare har Monky kommit till Luleå, vilket jag var överlycklig över... tills jag fick se att alla springer runt med monkys kläder, nu är det inte lika kul längre (a) Tycker det är roligare att ha kläder som inte alla har ;P Tex kläder som man hittar i Sthlm :) Skulle vilja beställa en massa kläder från Victoria Secret, men vem orkar beställa från USA? Inte jag iallafall ;/ Well, nu ska jag se Tyra Banks show iallafall :) Hejdå <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates