Subscribe News Feed Subscribe Comments

Träning, träning och träning.

Hade idag sista träningen idag före tisdag. Herregud, jag kommer inte kunna röra mig i morgon. Tränade hur mycket som helst på handvolter, det som jag får köra utan passning. Det går bra att komma runt, men hur man landar på benen har jag inte kommit på än.. x) Haha. Det kommer väl så småningom :) Trodde jag skulle bryta av mig ryggen i början, det knackade som satan men det gör det tydligen i början, för dom flesta:P Fick sen träna på flickisar, det gick väl sådär. Svinit svårt är det :O Jag tror vi tog kol på Kjell, stackarn. Jaja, det läskiga men gymnastiken är att man tränar en massa muskler som man inte hade en aning om att dom fanns, jag kommer förmodligen inte kunna gå i morgon :O Skulle träna på hjulningar men mitt ben sa stopp, igen. Wihoo.. x)

Tidigare idag var jag med Lisa Lejon, det var trevligt, vi tog en promenad till henne xP

I morgon ska jag bara dega, jag måste x) Här kommer en bild på mig på voltarenan, detta roade jag mig med istället för hjulningar ;p

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates