Subscribe News Feed Subscribe Comments

Rastlös ;O

Vaknade i morse runt elva tiden av att mamma kom och satte Svea (kaninen) i min säng, så hon låg under mitt täcke och myste en stund. Mamma berättade även att vi har bestämt vilka kajaker vi ska köpa nu, och att jag får välja vilka färger vi ska ha^^ Finns dock bara dom vanligaste. Men jag ska inte klaga, jäklar va kul det ska bli att paddla omkring och bada i sommar :D Men iallafall, när jag och Svea myst klart gick jag upp och gjorde ingenting. Helt sjukt va rastlös jag har varit idag :O Jag har velat gå ut och en massa tjoffs men min mor avrådde mig eftersom jag håller på att hosta lungorna ur mig. Såå, jag fortsatte att roa mig med Svea, även Sigrid ville vara med. Jag gick iväg en stund och när jag kom tillbaka fick jag syn på det här:

Kolla in Sigrids min. Siggan är livrädd för kaniner och ödlor, och hon är katt... hm x) Det var den bilden jag försökte skicka till dig också Rebecca :) Katter och kaniner kan faktiskt vara tillsammans korta stunder utan att slå ihjäl varandra.

Ikväll blir det att släcka ner alla lampor i en timme halv åtta ;P Hejdå gott folk.

Vårtecken?:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates