Subscribe News Feed Subscribe Comments




Idag var det skola, det har gått fint och vi fick tillbaka NK provet, jag fick G och jag är jätte besviken-.- Hade velat ha högre. Men men, jag klarade det iallfall :) Svin konstigt prov var det också. Efter skolan har jag suttit och snackat i telefon en del, sen har jag pluggat inför provet i morgon. Ska strax på träning men ska käka först, i morgon är sista träningen före lördag, blir skönt med lite vila ^^
I morgon åker Harila till Thailand:D Sooom hon har längtat! Men gosh vad tomt det ska bli ;O Tycker synd om Harilas pojkvän. Men men, det är bara två veckor och den tiden går fort:D Speciellt för Harila som får ligga och steka ;) När hon kommit hem dröjer det bara några veckor innan det är min tur att åka ;) Börjar få smått panik över att jag och Jocke inte kommer kunna träffas förren i slutet av juni, efter att han varit här på påsk alltså. Men det går nog fint, sen har vi hela sommaren på oss att roa oss ju:D På påsk tror jag vi ska fara en sväng till mormor, i vanliga fall brukar vi vara i stugan och köra skoter på isen, men det ser inte ut att bli någe sånt med tanke på hur varmt det varit ute senaste dagarna. Fatta härligt! Jätte varmt ute och snön är snart borta:D Ovanligt tidigt faktiskt. Dock är det väldigt synd med tanke på att jag knappt har hunnit använda min nya pjäxor, och eftersom det förmodligen inte blir nå skoter på påsk, varken hemma eller hos mormor xP Men men^^ På fredag ska jag mest troligt vara med några från gamla klassen och men Lisa Lejon, sjuuukt kul. Hoppas det blir Tonys stuga, annars vet jag inte om det alls blir något :O Ska ringa och höra med dom ikväll :) tror jag. Praktiken börjar nästa vecka. Jag, Mia och Lisa Lejon är på samma ställe så det ser ut att bli trevliga tre veckor, fastän vi kanske inte hinner umgås så mycket under praktiken..^^ Det blir så sjukt skönt att slippa allt plugg. Visst, vi kommer ha praktikuppgifter som vi ska göra, men sist var det inte så svårt, så det lär ju ta betydligt mindre tid än allt plugg som vi har nu ;O Får hoppas iallafall;)

Just det :D Jocke åker till sthlm i morgon bara över dagen, och för en gångs skull börjar han tidigare än mig, 07.40 ;) höhö!
Nu ska jag äta, hadet gott gott folk ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

tihi, ja va kul på fredag :D längtar hoppas de blir ;)
och praktiken blir wonderful (a)

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates