Subscribe News Feed Subscribe Comments

Konstig dag

Orkade inte blogga igår, höll i gång från halv tio på morgonen till tolv på kvällen x) Hade först träning i tre timmar, den gick finfint :) Sen åkte jag och pappa långfärdsskridskor på isen nedanför hälsanshus och sen for jag hem, duschade och åt, sen bar det iväg till hockeyn x) Hockeyn var jätte trevligt :) Stannade och såg första perioden för Linas skull, men som vanligt var vi inte sådär jätte koncentrerade. Sen promenixade vi hem och roade oss med att ta lite ego bilder, jag ska lägga upp några sen när jag har mammas dator. När jag kom hem kom Elli till mig och vi såg Sex and the city. Den var jätte braaa :) Hon for hem vid tolv, och jag somnade två. Väldigt smart med tanke på att min träning började åtta i morse ;) Träningen idag gick inte sååå jätte bra. Började med att jag sträckte mitt ben som precis blivit bra igen, det är tredje gången. Nu ska vi tydligen prata med någon sjukgymnast eftersom att det är jätte viktigt att jag är med på alla träningar då det är tävling om en månad. Senare på träningen fick en tjej en armbåge på sin näsa, aj. Det gick dock hyffsat bra, olyckor händer lätt x) Ännu senare ramlade en topp ner när vi byggde och föll på huvudet. Ajajajajaj -.-.-.- Hon fick jätte ont i sin nacke så det slutade med att ambulansen kom och hämtade henne. Lyckligtvis var det inget allvarligt, det hade hänt något med en muskel i nacken med det kommer bli bra igen. Det var jätte skönt att höra :) Efter träningen gick jag och Lina hem, vi gick förbi dagobert så hon kunde köpa en macka, hon drällde som bara den. x) När jag kommit hem och duschat och sånt kom Elli och Jenny, vi satt och snackade i några timmar och det var trevligt xP Ikväll ska jag bara slappa, det ska bli underbart :O I morgon ska jag först vara med Lisa Lejon och förhoppningsvis Linnéa :D<3 Sen ska jag träna 16-18 och Shakila från laget ska följa med, Sandra har också skadat sig så hon kan inte. Fick därför plocka med mig en annan från laget, och Shakila går i min klass så det blir trevlans :)

Fick igår ett väldigt "trevligt" brev från sunderbyns sjukhus. Ska operera ut min lilla tand på min och Jockes två års dag:P Inte så kul, lär ju vara borta och bara sova hela dagen. Jag är livrädd. Men allting går :)

Nu ska jag sluta skriva, lägger in bilder i dag eller i morgon;P Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates