Subscribe News Feed Subscribe Comments

Fredag :D

Skola idag, slutade runt tolv så gick på stan ett tag tills min buss gick. Gick och provade en klänning som jag ville ha som strandklänning ;P Den satt dock lite konstigt och kostade 650 kr :O Såhär såg den ut(bild från Junkyard.se:



Nåja, när jag kom hem var klockan typ ett, såå jag vet inte vad jag gjorde men efter en stund somnade jag iaf och vaknade tolv. Då var det bara att käka, göra sig klar till träningen och läsa lite engelska, sen kom Lina och Sandra och plockade upp mig. Träningen gick väl hyffsat, har fått ändrat så det är lite enklare på genrepet eftersom vi inte fixar allt nog bra ännu. Hoppas vi lyckas till DM bara :) Det var faktiskt riktigt kul att träna idag, bortsett från några små saker ;p

Träningen slutade 18, då for jag hem och duschade och åt pizza som mamma hade gjort, mums :D Sen skjutsade dom iväg mig till Martina, där Martina, Linnéa och Mia var. Vi åt kladdkaka!!!:O hihi. Sen spelade vi lite wii, det var svinit kul xD Man skulle typ sitta helt stilla i tre minuter, jag satt stilla :O men inte nog stilla-.- Jaja, jag hade jätte trevligt iallafall, fastän jag var jäääätte trött xD Just det! Vi såg Big brother också:D haha. Jag älskar det ;)

Nåja, ska ha en slödag i morgon :) Träning 16-18 men annars ska jag ta det lugnt. Hejdå!:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates