Subscribe News Feed Subscribe Comments

:D

Nu är jag lite mindre stressad, fram till i morgon ;)
Träningar: Fredag, lördag, söndag(genrep), måndag och tisdag. Det är rätt mycket nu x) Men jag lever :D
I morgon vet jag inte om jag ska vara med tjejerna i klassen eller om jag ska joina Jens och tony, vi får väl se.

Slutade runt tre idag, gick med Emma J och Minda till stan, trevligt tjejer^^ Sen mötte jag Harila, vi fikade och gick runt lite, bl.a på monkei som öppnade idag ;D Det var så sjukt mycket folk att vi knappt orkade kolla på kläderna. Ska gå dit om ett tag igen, då det inte är lika mycket folk ;) Harila är världens bästa människa :)<3 Hon åker till Thailand på tisdag, hon borde stanna hemma med mig ist ;O xD Nåja, efter stan for vi hem till henne en stund tills mamma hämtade upp mig xP
Idag på skolan berättade dom att dom ändrat så vi bara har tre veckors praktik istället för fem :( Det suuuger! Jag älskar ju praktik (a) Nåja, får vara glad för dom tre veckorna iallafall ;)

Skriver ett till blogginlägg ikväll, ska hjälpa med maten nu. Ciao :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates