Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hemma

Det blev inga kattungar-.-

Nu är jag hemma igen och det tycker jag sådär om x) Jag hade velat vara kvar, för jag trivs så sjukt bra där nere. Men men, måste man så måste man ;) Och visst är det skönt att komma hem också. Har tagit lite bilder på min loverboy, dock hittar jag inte kamerasladden idag så jag får lägga in dom när jag har hittat den.
Jag är överlycklig över mitt nya inköp, en adidas tröja ;D Äntligen!!! Den har jag längtat efter x) Fick även en svart tröja av Eva och Hanna, som jag älskar ;p Den är jätte skööön. När jag kom hem idag fick jag en klänning och en tunika av mamma och pappi, förberedelser för tre veckor i Mallorca ;)
Nåja, dagen var jobbigt x) Mysig morgon, jobbig tågresa och jobbig flygning. Gick upp i morse, käkade, duschade, myste och for till tåget. tågade i tre timmar till Sthlm. Framme i Sthlm gick jag raka vägen till Arlanda express och for iväg till flygplasten. När jag kom fram hade jag fått för mig att jag skulle till terminal tre av någon konstig anledning. Gick alltså fel och fick gå hela jobbiga vägen till terminal fyra, det är faktiskt en bit -.- Checkade in, gick upp till säkerhetskontrollen och självklart piper det -.- Kvinnan sa att jag skulle ta av mig mina stövlar (?!), så jag gick tillbaka och la dom på bandet, då ber dom mig plocka ut mitt Wii från väskan.. Sen går jag igenom igen och det piper självklart igen. Fick då ta av mig min adidaströja också och sen började dom känna så jag inte hade något på mig. Jag kände mig som en idiot där jag stod utan skor och min tröja, hade ju då som tur var en tröja under, men ändå x) Fick sen sitta och vänta typ 20 min på att komma in i planet, jag roade mig med att ringa Lisa Lejon :) <3 Flygningen gick bra fram till landningen, landningen var obehagligt -.- Det blåste en massa ute, så det var guppigt och jobbigt. Planet gungade åt sidan hela tiden, men.. jag överlevde ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har träning kl 8-10 i morgon, plågsamt-.- Jag kommer alltså vara uppe samma tid som Jocke fast lite tidigare, och Jocke har skola x) Skönt att den inte börjar före måndag iallfall. Vi får se om det blir nå kåbdalis för min del, det känns inte så. Först träna 2 h sen åka till kåbban, kan bli kämpigt x) Vi väl se..

Träffar Jocke nästa gång på påsklovet, då kommer han hit =) Det blir kul. I miss you babe<333 Vi har förresten varit tillsammans 1 år och 10 månader nu ;D

Sovatajm, godnatt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates