Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sportlovsdag.

Jag bakade just en kaka, en misslyckad kaka som jag misstänkte. Brände den självklart x) Nåja, jag får äta det som går.. Deppigt.. (;
Tränade idag igen, 8-10. Inte lika kämpigt som igår bortsett från träningsvärken. Slapp huvudvärken iallafall :) Vi kan snart hela tävlingsprogrammet, jag är glad över det. Jag älskar mitt lag, så sjukt trevligt stämning, alltid. Ska bli underbart att tävla, ännu underbarare om vi kommer till Nyköping och år tävla i SM. Hoppas jätte mycket på att Jockes familj kommer och kolla då, skulle vara galet kul^^ Träning tre timmar i morgon (11-14), tre timmar på fredag (8-11) och två timmar gymnastikträning på lördag ;D 16-18 är den. Ska även åka skridskor i morgon :)

Jag var med Lisa idag, hon är världens snällaste människa. Vi satt och snackade som alltid, och det var jätte trevligt (: När hon for hem städade jag och skurade huset, tro det eller ej.. x) Sen la jag mig för att mysa med Kickan men somnade istället. Lyckat, not. Jaja :)

Just det, var ju med tjejerna från gamla klassen igår, som jag inte träffat på jätte länge. Igår kväll smsade Jens som också var med oss, som vi brukade hänga ute med för nån sommar sen och sa att det gänget borde hitta på något, jätte kul ju^^ Och idag ringer Fanny, som jag inte heller varit med på länge, bortsett på middagen^^ Kul att ha börjat ha bätter kontakt med gamla vänner nu, det glädjer mig verkligen :) Nu ska jag käka min misslyckade kaka, hadet gotti! Ciao :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates