Subscribe News Feed Subscribe Comments

Kul kväll:D

Sjukt kul jag har haft ikväll ^^ Först var vi på Frasses och käkade, hamburgarna var jätte små :O Var med bröd än kött-.- Men det var smaskens ändå ;) Jag, Jenny, Harila, Alle, Tony, och Jens var där. Sen tog vi bussen till Jens, där Ricke och Isak tydligen suttit och väntat en halvtimme..^^ Vi satt och snackade en stund, sen gick vi ut för att möta Elli, men Tony och Ricke han röva bort henne till Ica innan jag, Jenny och Jens var framme. Förresten åkte jag på Jens axlar nästan hela vägen, biffen där x) När alla kommit till Jens satte vi tillslut igång en film, som ingen tittade på. Vi hade annat för oss, som jag misstänkt ;) Jag gjorde något ganska blåst...(är du förvånad Mia?;)) Jens plockade fram sina boxningshandskar som jag självklart var tvungen att prova. Sen säger han: testa slå i pannan, alltså i hans panna. Men vad gör jag? Jag slår mig själv i huvudet-.- Intelligent.

Ca. tjugo i ett hämtade pappa oss, och då var jag superduper trött, och hade hicka. Ska lägga in bilder från kvällen när jag fått dom :) Ska förhoppningsvis ha övernattning med dessa bästiga människor om några helger i Tonys stuga. Hoppas!:D Nu borde jag sova, jag ska sova länge i morgon hoppas jag. Träning 16-18 :) Godnatti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates