Subscribe News Feed Subscribe Comments

Mitt roliga liv som sjuk: Vakna, gå och sova.

Nästan så x) Haha. Nåja, vaknade halv två idag, jag borde ha haft ångest med det hade jag inte?;O Förmodligen för att jag är sjuk och ändå inte kan göra något. Men kom igen, klockan är halv tre och jag är nyvaken?;O hehe. Mina planer för dagen: Hinna duscha före Tyrabanks show börjar. Det kan jag ju glömma, för ställer jag mig i duschen när jag är sjuk så blir jag ståenden där x) Jag satt och kollade på tatueringar igår. Jag vill ha en, jag vill ha blommor på magen. Men eftersom det blir så fult när man får barn då man blir äldre, och kul att gå runt med en jätte ful tatuering på halva magen resten av livet?.. nej ;) Jag skulle vilja göra en sån som min syster har. Såhär ser den ut:



Fast jag skulle vilja ha en rosa eller röd blomma och mitt namn med kinatecken, där står det Linn. Tror tyvärr inte att hon kommer gå med på att jag gör en likadan. Och tanken på hur sjukt ont det ska göra får mig att må illa x) Lisa funderar på att göra sin tatuering i Gbg, det är rätt smart ;) Om det finns dom som inte bryr sig om ålder. Jag vill dock göra den där Linn gjorde :P Det är kvinnliga tatuerare.

I morgon har jag gymnastikträning och jag är sjuk och jag behöver verkligen vara där :S så det suger verkligen. Dessutom har vi vanlig träning och jag ska var tränare med Olga, good luck?.. :( Nåja, Olga klarar sig själv också :)

Duscha :D Hejdå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates