Subscribe News Feed Subscribe Comments

Fredag;D

Jag fattar inte, jag är så sjuuukt trött idag ;O Försov mig en kvart i morse, ändå var jag svinit trött när jag vaknade x) Gick till skolan, hade matte och engelska. På engelskan höll jag på att somna så jag gick ut från den ett tag för att inte göra det -.- Käkade lunch, gick på stan med Linnéa och Harila ett tag. For sen hem och sov, vaknade typ fem x) Är fortfarande sjukt trött, hur ska jag överleva kvällen?;O Hm ;) Kvällen spenderas med Harila, Carro och Carros kompis ;D Ska ses hos Harila sen får vi se vad vi gör.
I morgon blir det att jobba på hockeyn och på kvällen hoppas jag på att få en liten skymt av Ellipelli ;D På söndag blir det reklamtjoffs med hockeyn, jobbit-.-

Jag var och kollade på skor idag, ska köpa ett par uggs när jag hittar, upptäckte nämligen idag hur sjuuukt sköna dom är :) Blir nog beige eller svarta. Sökte även efter en vinterjacka, den enda jag ville ha kostar 2000, så det är bara att glömma :( Jag kan ge upp, jag kommer aldrig lyckas hitta en jacka xD Jag sökte förra året också, hittade en som jag inte vill använda. Hm!-.-
Nåja, ha en bra kväll :D


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates