Subscribe News Feed Subscribe Comments

Haparanda

Var i Haparandra idag ;D Vi for hem ifrån 07.00, trött tjej..? Vi började iallafall på skopunkten, hade tänkt köpa mig ett par vinterskor, helst uggs. Dom planerna ändrades dock direkt jag kom in där och såg hur mycke snygga skor som helst, som var allt annat än vinterskor. Köpte ett par skor med nitar och ett par höga stövlar :) For sen vidare till På gränsen där dom har en av mina favorit affärer, nämligen seppälä(stavning?), jag älskar den affären, kan vara där hur länge som helst :P Köpte en typ tunika, svart med paljetter :) Vi gick runt i köpcentret innan vi återvände till Sverige och käkade på Max, kan det bli mer svenskt? Tror inte det ;) Seeen for vi på Ikea, där jag inte skulle handla något. Blev dock att vi handlade mest till mitt rum. Köpte en svart, låg hylla och en svart hög hylla ;) Köpte även en ram till Madonna affishen som jag dock måste måla om. Vi avslutade dagen men att gå på Stadium där jag ÄNTLIGEN (tro det eller ej) hittade en jacka :D Fick bli en grå Everest^^ Sen for vi hem och det är underbart att vara hemma, har inte suttit mycket idag -.- Svin bra dag iallafall! Här kommer lite bilder ;D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates