Subscribe News Feed Subscribe Comments

Praktik

Så sjukt jobbig dag egentligen xD Det är verkligen stanna-hemma-väder-.- Var inte alls pepp för praktik i morse, det regnade och blåste som bara den när jag vaknade ;O Kom två min sent i morse och tror ni inte dom hade gått iväg på ett möte? Som dom glömt berätta om :p Hittade som tur var en ur personalen och han visade vars jag skulle. Tur de :) Höll helt seriöst på att somna, börjar halv åtta på morgonen med en timmes möte, hur kan man hålla sig vaken? Hade sen möte med en lärare som kom och hälsade på, det gick finfint.

Blev annars en slapp dag, suttit och pysslat på hela dagen bara, inte gjort mycke alls. Jag kan btw äta igen! Lycka.. så nu måste jag ta ige gårdagen ;) Ehe, hejdå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates