Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sitter här och mögglar, typ x) Hade två lektioner idag så slutade runt elva:D Gick på stan med David en stund och kollade jackor. Han ska köpa en Canada goose, ge mig!!! Jag hittade faktiskt också en, men den var konstig i handlederna så jag skiter i den. Gick sen och köpte ett busskort och åkte buss med Carro hem :) Har sen bara suttit här och sen tränat på pois rätt länge. Ikväll blir det att dra ut med jens, tony och jocke om jag orkar ;P Jag är dock väääldigt tveksam då vi ska vara ute hela kvällen, fy va kallt, frusen som man är -.- Så vi får se, måste hem tidigt också. Åker till haparanda i morgon, vi åker åtta på morgonen. Jag vill sooova! ;O Ska shoppa där iaf, får se om jag hittar något. Vi ska på Ikea sen På gränsen ;D Jag älskar det köpcentret! Hittar alltid en massa saker där såå det blir feting kul :) När jag kommer hem blir det eventuella att gå till Lina en sväng :) Om jag inte är hemma jätte sent vill säga.

Jag måste börja sitta mindre vid datorn har jag kommit fram till :P Ciaao!


Sommar 09<333



Bli frisk snorunge:)<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates