Subscribe News Feed Subscribe Comments

This is it <333

This is it var bäst;D Michael Jackson är bäst <333 Filmen var huuur bra som helst! Enda jag saknade var några av hans lugnare låtar, men man kan ju inte få allt ;)


Jag älskar verkligen Joakim Gidlunds humor.. xD Pratade med honom igår om kattungarna och han sa: Dom är håriga, luktar skit och är osociala. Precis som ni tjejer..
Haha så cleant xD Jag höll på att garva ihjäl mig. Satt nyss och snackade med honom på msn och han började snacka om att han ska tatuera in nån bild med sitt favorit lag. Jag kom på en bättre idé, men fick dissen :( Kolla här:

Elisa. säger:
Tänk om du hade tatuerat en bild på mig istället?xD
Såå mycket snyggare!
#17 Jocké säger:
ahahaha kan ju inte smutsa ner mig?

Tur att jag känner dig så bra din jävel ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates