Subscribe News Feed Subscribe Comments

Idag var första dagen i nya klassen :) Jag saknar självklart den gamla, men nya klassen verkar riktigt bra =) Fick även veta min praktikplats som jag börjar på redan på onsdag, blev på samma ställe som jag sommarjobbade, samma avdelning och allt :D Grymt kul, jag trivdes hur bra som helst där!

Skulle egentlige haft träning idag kl 18. Slutade 16.40 så tanken var att jag skulle med Harila och käka någonstans och sen skynda till poisträningen. Träningen blev dock inställd vilket var en storbesvikelse, bland annat för att jag är för snål för att käka ute just nu, om det inte är ett måste som det hade vart om jag haft träning. Jaja, mamma hämtade upp mig efter skolan och vi for runt och kollade på lite jackor, hittade en som var typ lila men jag ska inte köpa den. For till storheden en sväng där jag shoppade lite. Dock inte en jacka. Hittade ett par trosor och en typ tunika :) Sen blev det hem och käka, får se om jag ska plugga eller sitta och prata med folk på msn resten av kvällen. Här kommer tre bilder från förra poisträningen=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates