Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hade som vanligt skola idag. Vi började med att träna på att ta blodprover på en låtsas arm, det gick finemang, jag tycker det är så sjukt kul:) Vi slutade lektionen runt tio och då gick jag, Lisa Lejon och David för att käka på Maaax :) Fastän det var pannkaka på skolan. Som tur var är jag inte så över förtjust i skolans pannkaka så det passade utmärkt att fördriva hålet med att gå och käka där. Vi började inte förren halv ett igen. Dåå hade vi svenska, såg på film bland annat :) Jag var sjukt trött sååå jag måste erkänna att jag inte var speciellt koncentrerad under den, blev ett och annat sms istället. Hade sen samhälls innan vi sluuutade! Slutade runt tre och då gick jag till stan för att åka med Harila till storheden. Mamma hämtade upp oss där någon timme senare och vi for vidare till Dollar store där jag köpte en tvättkorg, nå glasbollar att ha i fönstret och en liten navelpiercing. Mycket nöjd ;)

Fick en bärbar dator från skolan idag, som jag egentligen bara lånar tills jag går i trean och mest troligt får köpa loss den :P Den fungerar utmärkt, har dock inte så överdrivet stor användning av den i skolan eftersom vi inte har internet än ;) Ville inte lämna datorn i skåpet till fredag så jag fick släpa runt den gigantiska datorväskan efter att vi slutat tills jag var hemma, smått less?xD kanske..
Nåja, i morgon börjar praktiken och jag ser verkligen fram emot den, känns som om den kommer bli toppen, bara att hoppas. Har numera praktik varje onsdag och torsdag :) Underbart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates