Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vaknade först runt 12 idag. Ringde till harila och trötta som vi var kom vi överrens om att vi skulle skita i att åka till storheden som planerat. Blev istället att sova en timme till innan ajg tillslut släpade mig upp. Satt och degade ett tag innan jag kom fram till att vi skulle åka iallafall, såå jag ringde Harila och runt tre åkte vi. For först till barnens hus och sen ut till storheden. Kan väl inte påstå att jag handlade överdrivet mycket, blev mest att kolla på saker te helgen. Kom även på vad jag ska vara :) Träffade av ren slump på mamma på Onoff så vi for och köpte färg till min vägg påvägen hem. Blev att måla klart idag, ska försöka få klart mitt rum på torsdag ;P
Har målat klart min röda vägg idag, i morrn blir det att vara med Harila :) Sen bio på kvällen med Elli!:D Äntligen. Nu ska jag nörda lite till, sen sova! Natti :)




Jag är glad för din skull.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates