Subscribe News Feed Subscribe Comments

Har precis kommit hem efter att ha fått lite hjälp med Matte B, tack snälla, jag hade inte fixat det annars x) Saker och ting börja klarna nu så det ska nog gå vägen!:D

Satt i natt och läste i lite bloggar. Kom in på två bloggar som jag tycker är värda att länka, dom kommer här:
http://www.singelpappa.blogg.se/
http://www.branden.blogg.se/

Den första handlar om en man som förlorar som är med om en bilolycka tillsammans med sina två barn och sin fru. Han hann rädda sitt ena barn, det andra barnet och mamman dog.
Den andra bloggen handlar om en kvinna och hennes familj som förlorar sitt hus i en brand, hur dom helt plötsligt inte har någonting kvar. Ett tag senare dör även hennes man i en annan olycka och hon står själv med sina två döttrar.

Jag förstår verkligen inte hur man kan gå vidare efter att ha varit med om något sånt här. Hur kan man se ljuset igen? Just nu tror jag att jag bara skulle lägga mig ner och dö, men när det väl händer måste man ju fixa det. På något sätt..
Bra bloggar iallafall, härligt att se att folk ändå kan gå vidare trots sådana tragiska olyckor. Som någon skrev:
Tänk på vad du har och inte vad du kunde haft.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates