Subscribe News Feed Subscribe Comments

Här kommer en trött och seg uppdatering från lilla mig.
Blev filmkväll hos mig igår. Harila, Jens, Jon och Ricke var här :) Vi såg Armgeddon, kan inte påstå att jag var överdrivet koncentrerad på filmen. Harila var där emot det, hon lipade som alltid när det var sorgligt:) Sötunge<33 haha. Harila och Jon drog runt tolv då filmen var slut, ricke och jens stannade däremot kvar. Vi låg och kollade lite på tv när det var en reklam om wii sports och ricke började prata om att han inte spelat det. Sååå jag tog fram det och vi körde det ett bra tag ;) Dom drog hem runt tre.
Ringde Joakim Gidlund och låg och snackade med han ett bra tag innan jag tillslut somnade. Glömde smart som jag var att ställa väckaren såå jag vaknade först halv två, deppigt? xD Jag hatar att sova så länge -.-

Jag är seg som bara den idag, lär inte vakna x) Ska nog på en promenad med Harila ikväll iaf, får hoppas att man blir pigg då xD I morrn är det skola igen, på fredag blir det loooov! Underbart :D Bilderna från igår kväll går inte att ladda upp nu :S Hm.. får fixa ikväll. Ciaao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates