Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tänkte skriva lite innan jag ska gå för att möta Harila. Igår gjorde jag klart rummet (trodde jag), som jag hållt på med i veckor. Märkte dock idag att väggen är flammig så jag måste måla ett varv till, orka?.. xD Men måste man så måste man. Är iallafall klar om inte allt för länge :)
Kvällen spenderades hos Almir, det var trevlans :)

Idag har jag pysslat på i rummet som vanligt och sen vare hooockey! Jag blir aldrig less på att jobba där, I love it :) Måste bland annat bero på att jag jobbar med så sjukt härliga människor, och att man träffar massa som man känner ;) Är hockey på lördag också, får dock se om man orkar fara då. Funderar på att ha fest i helgen om jag får huset själv. Vi får se :P På söndag blir det att fara till nordpolen med Harila, Alle, Jocke och nån fler :D

Nu umgås med harila! Ciao ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates