Subscribe News Feed Subscribe Comments

Kanelbullens dag


Idag hade jag reklam utdelning, och en till i laget egentligen men hon kunde inte. Harila var världens finaste och offrade sig :') Gick grymt fort idag. Det som förra gången tog 6h tog idag bara 3h. Var inte lika hemskt idag, var inte samma hemska värme som det var sist. Jag älskar värme, men när man jobbar är den verkligen plågsam x) Var idag ganska blåsigt, skönt väder att dela ut i. När vi hade typ 10min kvar kom jag på att det var kanelbullens dag vilket betyder att man måste baka bullar. Såå blev det, for och handlade efter vi var klara och jag, min mor och Harila bakade vanilj och kanelbullar :) Gooooda blev dom! Mitt intresse för att baka dom färdigt svek dock när jag hittade roliga Björn Gustafsson klipp istället, mamma och harila avslutade jobbet x) Följde nydligen Harila halvvägs hem till henne, upptäckte att det är snöblandat regn :D SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! Äntligen, nu blire lite ljusare ;D

I morgon har jag tandläkare 08.30, kul? Nej x) Speciellt inte med tanke på att jag börjar 11.15.. -.- Dessutom ska jag på middag med nån LTUsak på onsdag, kommer inte kunna käka eftersom jag ska spänna tågbanan. När skolan slutar i morgon ska och Harila käka på Dagobert sen är det poisträning som gäller :D ÄNTLIGEN!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates