Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hade sista praktiken idag, kändes faktiskt riktigt tråkigt att sluta där eftersom jag trivs jätte bra. Men men :) Dom bjöd mig på lunch idag eftersom det var sista dagen, sjukt gulligt av dom.
Fick sluta redan runt två vilket var skönt eftersom jag behövde plugga egentligen. Vad gjorde jag? Jag la mig och sov -.- Kul liv?xD Jag måste börja sova på nätterna, fastän jag inte är trött. Mina dagar denna vecka: Praktik, sova/plugga, träna/jobba/plugga xD Nååja ;) Jag ska skärpa mig nån gång. For iallafall och jobbade på hockeyn runt fem, kul som vanligt :) Måste dock påstå att jag alltid är lika rädd för att mitt leende ska se fejkat ut ;O Jag menar, vanligtvis står man ju inte och ler i en och en halv timme i sträck?xD
Efter hockeyn käkade vi hamburgare som alltid när vi slutat och sen skjutsade mamma mig till SF så jag kunde hämta ut biobiljetter. Jag och Elli bokade igår biljetter till This is it, nån film om Michael Jackson :) Så vi ska gå och se den på premiärdagen, bara 20 dagar kvar.. ;)


Jag blev lite förvånad när jag såg nyheterna nyss. Jag trodde svininfluensan höll på att försvinna, nu berättar dom att massa elever på en skola i Skellefteå blivit smittade :S Hjälp, Skellefteå är ju nära? Och flera släktingar till mig bor där. Iiisch, ge mig vaccin nu. Jag som inte ens hade tänkt ta det :S

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates