Subscribe News Feed Subscribe Comments

Korvkastning

En liten snabb uppdatering här:) Praktik idag, fungerar som när jag sommarjobbade. Jag hjälper personalen, när jag inte gör det äter jag, dricker varmchoklad eller pluggar. Plugget är väl det enda som skiljer x) Men jag trivs jätte bra. Efter praktiken for jag hem och käkade innan jag for hem på hockeyn för att jobba. När vi kom dit fick vi veta att vi hade en liten annorlunda uppgift, vi skulle kasta ut 300 korvar till publiken under matchen x) Haha, det första jag tänkte på var att man skulle lyckas pricka någon i huvudet. Fick sen massa regler för att undvika det ;) Det var faktiskt riktigt kul att gå runt och skrika: KOOOORV! Och kasta ut till en massa människor som såg jätte lyckliga ut. Träffade sötFanny en sväng också, hon hade sett mig gå runt och kasta korv så jag gick för att söka upp henne under pausen. Ska umgås med henne i morgon när jag slutar, ska bli trevlans :D Nu ska jag sätta mig och prata i telefon, sen blire att sova :) Godnatti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates